Hlavní navigace

Martin Hassman: nejen o prohlížečích

Tři mocné chvaty počítačové sebeobrany pro začátečníky

Znáte to. Někdy se dostanete do situace, kterou je třeba rychle a spolehlivě vyřešit. Myslím tu zoufalou situaci, kdy jste skutečně v úzkých, zatlačeni nepřítelem do slepé uličky. V takovém případě se nesmíte  ohlížet na případné ztráty. Na řadu přichází ty nejdrsnější prostředky. Nepřítele musíte zpracovat okamžitě. Ideálně jedním úderem.
16. 7. 2009 14:36 (aktualizováno)

Nikdykde: film v nedohlednu, kniha na pultech

Zatímco filmové zpracování Gaimanova Neverwhere (česky Nikdykde) je zatím zřejmě ještě v nedohlednu (mám na mysli připravovaný film, nikoliv televizní seriál z 90. let), po relativně dlouhé době se poštěstí minimálně čtenářům, kteří marně sháněli její vyprodanou knižní podobu. Na pultech se totiž objevil dotisk jejího českého vydání a soudě podle reakcí, které jsem dostal na Twitteru, by mohlo být už nějaký čas k sehnání snad v každém lepším knihkupectví.
16. 7. 2009 14:36 (aktualizováno)

Kdo brzdí český internet? No ten v tom novém triku

Před Vánoci jsem tu publikoval virtuální obchod triček s výrokem Jsem brzda českého internetu (zasvěcení moc dobře vědí, komu tento výrok patří, nezasvěcení prominou) . Později mě kontaktoval Geekshop.cz, že je to vlastně zajímavý nápad a proč nezkusit takové tričko skutečně vyrobit. Dohodli jsme si podmínky, navrhli jsme design a nové tričko je zde.
16. 7. 2009 14:36 (aktualizováno)

Jak vám může Twitter zničit život?

Prostě tím, že ho budete používat AŽ MOC. [youtube NlZcHwsa6CU] Tak doufejme, že tohle se mě nestane 8-) BTW je zajímavé, že mezi videi o Twitteru nenajdete téměř jediné, které bychom mohli označit za normální. Že by nějaký signál? 8-)
17. 4. 2009 8:57 (aktualizováno)

Jak je to s IE tričky Deana Hachamovitche

Když byl loni na jaře prvně představen Internet Explorer 8, řada lidí si všimla zajímavého trička, které měl Dean Hachamovitch (přezdívaný také Mr. IE) na sobě. A nejednalo se jen o příznivce IE. Dokonce přední český evangelizátor Firefoxu (kterého nebudu jmenovat) měl o zmíněné tričko zájem. A když zjistil, že se letos v březnu zúčastním konference MIX09, na které měla být definitivní verze IE8 představena, musel jsem mu slíbit, že se mu po tričku podívám.
17. 4. 2009 8:57 (aktualizováno)

Twitter Revolution aneb když nepíšete jen osobně

Víte, co je Twitter a k čemu slouží? Používáte jej, abyste odpovídali na základní otázku twitter-bytí What are you doing? Kniha Twitter Revolution od Warrena Whitlocka a Deborah Micekové vám Twitter představí z jiného úhlu pohledu. Z jakého, to vám snad napoví přímo podtitul knihy: How Social Media and Mobile Marketing is Changing the Way We Do Business & Market Online. Twitter Revolution je zaměřena pro všechny, které zajímají nové trendy na internetu a jejich využití v marketingu…
19. 1. 2010 0:40 (aktualizováno)

Rozdíl v zpětné vazbě mezi publikováním na webu a ústním podáním

Každý jste to někdy zažil. Jste v hloučku známých, odvyprávíte vtip a všichni se smějí. Tedy ne úplně všichni. Jitka se na vás zamračeně dívá, protože vtip nepochopila. Možná jí nějak nesedl, možná je Jitka prostě trochu pomalejší – to nevíte. (Tedy víte, že Jitka je blondýna, ale nenecháte se tím svést k té druhé variantě.)
6. 2. 2009 23:02 (aktualizováno)

Za komentář u soudu

Můžete být za váš komentář pod svým blogem předvoláni k soudu? Ano, můžete. A můžete ten soudní spor prohrát? Ano, můžete.
19. 1. 2009 16:07

Proč Google Chrome neroste jako kdysi Firefox aneb jak to tenkrát bylo

Poslední dobou se objevují zprávy, že prohlížeč Google Chrome roste velmi pomalu. S Markem Prokopem jsme vedli debatu, zda je zmíněný nástup opravdu tak pomalý, nebo je to jen zdání a jiné rozšířené prohlížeče, např. Firefox na tom byly na začátku úplně stejně. Našel jsem si k tomu pár zajímavých čísel a napsal jsem Markovi malý report o tom, jak to tenkrát s Firefoxem bylo. Myslím, že by bylo škoda jej nezveřejnit, proto jej přikládám…
5. 3. 2010 19:14 (aktualizováno)

Horor jménem Google

Horory – příběhy, které nás děsí. The Googling je série několikaminutových filmečků, které se pokouší o téma hororu (a v zásadě se jim to i docela daří). Spojuje je jeden ústřední motiv – Google. Na rozdíl od jiných filmů, ve kterých se Google také objevuje (např. předposlední Bondovka), zde nehraje roli křoví, ale je ústředním motivem.
6. 2. 2009 23:01 (aktualizováno)