Hlavní navigace

Martin Hassman: nejen o prohlížečích - Články označené nálepkou Byznys

Prezentace a zen (recenze)

Překlad knihy Garra Reynoldse češtiny mne zaujal. Už jen proto, že v češtině toho o prezentacích moc nenajdeme a já se o tuhle oblast tak trochu zajímám. Podotýkám, že název knihy není žádný laciný trik, najdeme v ní totiž něco o prezentacích i o zenu. Kniha je nejen pozastavením se na tím, proč je většina dnešních prezentací zcela špatně (s čímž se ztotožňuji), ale také ukázkou cesty, jak je dělat lépe. Jedná se o svěží čtení plné ukázek a inspirace.
9. 5. 2010 11:12 (aktualizováno)

Ray Bradbury: Zen a umění psát (recenze)

Pokud chcete umět dobře psát, čekají vás roky dřiny. Tato kniha vám může být pomocnou rukou. Napsal ji mistr pera Ray Bradbury (Marťanská kronika, Pampeliškové víno) a jmenuje se Zen in the Art of Writing. Vyšla i v češtině pod názvem Zen a umění psát; tato recenze se týká anglického originálu. Jedná se o sbírku esejí z autorova profesního vývoje. Popisuje Bradburyho zkušenosti z doby, kdy se sám učil psát, a hledal svůj styl…
8. 5. 2010 21:50 (aktualizováno)

Twitter Revolution aneb když nepíšete jen osobně

Víte, co je Twitter a k čemu slouží? Používáte jej, abyste odpovídali na základní otázku twitter-bytí What are you doing? Kniha Twitter Revolution od Warrena Whitlocka a Deborah Micekové vám Twitter představí z jiného úhlu pohledu. Z jakého, to vám snad napoví přímo podtitul knihy: How Social Media and Mobile Marketing is Changing the Way We Do Business & Market Online. Twitter Revolution je zaměřena pro všechny, které zajímají nové trendy na internetu a jejich využití v marketingu…
19. 1. 2010 0:40 (aktualizováno)

Blogy: Publikuj a prosperuj

Před pár týdny vydalo nakladatelství Grada knihu Blogy: Publikuj a prosperuj, Blogování pro váš business. Autory knihy jsou blogeři DL Byron a Steve Broback. Knihu jsem si koupil hlavně ze zvědavosti. Ačkoliv je kniha o blogování, není to kniha pro autory a autorky osobních blogů a blogýsků, jak ostatně poznáte již z názvu. Kniha je zaměřena na blogy firemní.
19. 1. 2010 0:40 (aktualizováno)

Malcolm Gladwell: Bod zlomu

Letos vydalo nakladatelství DOKOŘÁN druhé vydání knihy Malcolma Gladwella nazvané Bod zlomu. O malých příčinách s velkými následky (v originále The Tipping Point). Jedná se o zajímavou knihu, která se snaží netradičním způsobem popsat svět nás lidí, zejména některé málo pochopitelné jevy, které se v něm odehrávají.
16. 6. 2008 11:05 (aktualizováno)

Buzzmarketing aneb když o vás i mouchy bzučí

Nedávno mi padla do oka kniha Buzzmarketing. Přimějte lidi, aby o vás mluvili. Autorem je Mark Hughes a knihu v českém překladu vydal Management Press. Buzz marketing (též Word of mouth marketing) lze zařažit k moderním formám jako je Viral marketing nebo Guerrilla marketing. Přesné definice po mně nechtějte, nemám na to školy.
16. 6. 2008 11:06 (aktualizováno)

Jagg.cz v dražbě

Patrik Zandl, provozovatel české služby jagg.cz se rozhodl web prodat v dražbě na Aukro.cz. Jagg.cz je českou obdobou populární služby del.icio.us, systému pro ukládání a sdílení webových záložek (tzv. social bookmarking). Web je postaven na Open Source systému Scuttle, našel si řadu uživatelů (>1300 s 32 tisíci uloženými záložkami) a Patrik na něj po roce provozu nemá čas.
1. 6. 2007 17:29 (aktualizováno)