Hlavní navigace

Martin Hassman: nejen o prohlížečích - Články označené nálepkou marketing

Záběry a poznámky z DevDay a Mozilla Campu v Praze

Jak už nejspíš víte z Mozilla.cz nebo Twitteru, o víkendu jsme měli v Praze návštěvu. Proběhly dvě podobné akce: Prague DevDay 2009 a EU MozCamp 2009. První byla určena hlavně pro místní veřejnost (přišla řada lidí, potkal jsem např. zástupce Red Hatu, Českého rozhlasu a dokonce i českého Microsoftu), druhá byla hlavně pro zahraniční hosty. O průběhu akce se dočtete na odkazech výše, sem už jen přikládám pár fotografií.
9. 10. 2009 7:33 (aktualizováno)

Matt Haig: Království značky (recenze)

Království značky je kniha, která se vymyká zaměření tohoto blogu. Ale jen částečně. Nikde, ani ve světě počítačů, nevyhrává vždy ten technicky vyspělejší, často rozhodují další vlivy. U nového produktu, u nové služby se nerozhodujeme jen podle jejich vlastností ale (ať už vědomě nebo podvědomě) i podle značky. (Kdo za tím stojí? Že by Google? Nebo Yahoo!? Či Microsoft?)
25. 6. 2008 16:08 (aktualizováno)

Blogy: Publikuj a prosperuj

Před pár týdny vydalo nakladatelství Grada knihu Blogy: Publikuj a prosperuj, Blogování pro váš business. Autory knihy jsou blogeři DL Byron a Steve Broback. Knihu jsem si koupil hlavně ze zvědavosti. Ačkoliv je kniha o blogování, není to kniha pro autory a autorky osobních blogů a blogýsků, jak ostatně poznáte již z názvu. Kniha je zaměřena na blogy firemní.
19. 1. 2010 0:40 (aktualizováno)

Slečna z reality show tiskovou mluvčí UOCHB

Od nového roku má Ústav organické chemie a biochemie (UOCHB) v Dejvicích svou tiskovou mluvčí a to nikoliv osobu zcela neznámou, stala se jí Libuše Marková známá z nedávné reality show Vem si mě. Stručné vysvětlení pro ty, kdo podobně jako já příliš netuší, o co se jedná. Vem si mě je pořad, ve kterém několik dívek soutěží o přízeň jakéhosi milionáře. Ten se s nimi průběžně seznamuje a postupně dívky selektuje a vyřazuje, až nakonec zbude poslední dívka, kterou si vezme…
16. 6. 2008 11:05 (aktualizováno)

Z bláta do louže

Dnes v mém mailboxu z VŠCHT přistála zpráva: Ústav technologie ropy a petrochemie (ÚTRP) byl přejmenován na Ústav technologie ropy a alternativních paliv (ÚTRAP) a tato změna nebyla dosud většinou pracovišť zaregistrována. Zda se webové stránky ústavu z www.vscht.cz/trp přemístí na www.vscht.cz/trap nebo www.vscht.cz/utrap se mi dosud nepodařilo zjistit.
16. 6. 2008 11:05 (aktualizováno)

Malcolm Gladwell: Bod zlomu

Letos vydalo nakladatelství DOKOŘÁN druhé vydání knihy Malcolma Gladwella nazvané Bod zlomu. O malých příčinách s velkými následky (v originále The Tipping Point). Jedná se o zajímavou knihu, která se snaží netradičním způsobem popsat svět nás lidí, zejména některé málo pochopitelné jevy, které se v něm odehrávají.
16. 6. 2008 11:05 (aktualizováno)

Buzzmarketing aneb když o vás i mouchy bzučí

Nedávno mi padla do oka kniha Buzzmarketing. Přimějte lidi, aby o vás mluvili. Autorem je Mark Hughes a knihu v českém překladu vydal Management Press. Buzz marketing (též Word of mouth marketing) lze zařažit k moderním formám jako je Viral marketing nebo Guerrilla marketing. Přesné definice po mně nechtějte, nemám na to školy.
16. 6. 2008 11:06 (aktualizováno)

Microsoft Windows/386, no to byly časy

Možná to někdo znáte, pro mne to byla novinka. Staré video propagující Windows/386. Našel jsem ho celé na Googlu. Je dlouhé asi 12 minut, první polovina není příliš záživná a slouží jen pro navození atmosféry, ani není příliš znát, že se jedná o nějakou reklamu a v žádném případě už, co je jejím cílem. Asi v páté minutě už ale nastoupí Windows a OS/2 a multitasking a melodie z Mission Impossible a… no shlédněte sami: Windows 386 Promo Video.
16. 6. 2008 11:06 (aktualizováno)