Pro ty z vás, kdo jste mi psali otázky stran významu Facebooku:
"Ano, na Facebooku nikdo být nemusí. Problém je, že aktuálně jde o něco jako společenskou nutnost. Vaše okolí je na Facebooku, chcete s nimi být v kontaktu. Vaše firma potřebuje být na Facebooku. Vaši klienti chtějí být na Facebooku. Jakkoliv máte možnost volby, je to ve skutečnosti jenom iluze."
"A z hlediska firem a marketingu? Je velmi těžké ignorovat skutečnost, že někde je 2.6 milionu čechů. A tráví tam nejspíš většinu svého času. A i přes veškerá rizika a nebezpečí tento marketingový a reklamní nástroj funguje. Takže tam sice být nemusíte, ale je lepší tam být. A vždy mít připravený "plán B"."
Citace DD z http://www.lupa.cz/clanky/facebook-jistota-o-vsechno-muzete-kdykoliv-prijit/
Martin Hassman ex-biochemik, umělecký programátor a publicista. Spoluzakladatel CZilly, zakladatel Zdrojáku, správce HTML5.cz, organizátor hackathonů, čekovacích muzejních nocí aj. akcí.
Přečteno 24 770×
Přečteno 24 317×
Přečteno 20 942×
Přečteno 20 010×
Přečteno 19 917×