[16] "Nikdo nevidí problém v téhle aplikaci, ale v onom rozvírání nůžek, a v tom, že zatím nikdo neví, jak to rozvírání dopadne (opětovné rozdělení Webu na nekompatibilní sekce vypadá dnes hodně nepravděpodobně, ale nastalo kdysi a teoreticky může vždy znovu)."
Já to chápu, ale to je prostě pokrok. Stejně jako spousta jiných věcí. Píšeš o hrách v canvasu, mimochodem báječné věci. Ovšem tyhle hry mají stejný problém jako tato pro iPhone - fungují jen na určitých prohlížečích, jinde ne. Proč i tam nepíšeš - "pozor, nůžky se rozevírají, to se mi nelíbí"? V čem je ten rozdíl? Že je to označené jako "experiment"? Hratelné je obojí...
Tyhle hry ukazují, jak by to možná mohlo vypadat v budoucnu. A do té doby si je může zkusit alespoň hrstka vyvolených. Anebo zaniknou. Ale špatného na tom nic nevidím.
Martin Hassman ex-biochemik, umělecký programátor a publicista. Spoluzakladatel CZilly, zakladatel Zdrojáku, správce HTML5.cz, organizátor hackathonů, čekovacích muzejních nocí aj. akcí.
Přečteno 24 772×
Přečteno 24 320×
Přečteno 20 948×
Přečteno 20 016×
Přečteno 19 921×