Názor ke článku Kolik ještě existuje úřadů? od Miroslav Koula - Živnosťák mám devátým rokem a zhruba od roku...

  • 5. 10. 2008 11:15

    Miroslav Koula (neregistrovaný)

    Živnosťák mám devátým rokem a zhruba od roku 200-2004, jsem po několika hororových nocech okolo podání přiznání či DPH, a dalšího asi měsíce děšení při otvírání schránky a hkedání něčeho s pruhem, přešel ke službám mé kouzelné účetní...
    Všechno ví, když neví dohledá, funguje i jako rádce na telefonu a vidím se s ní 4x ročně, kdy jí přinesu podklady k DPH nebo onomu "velkému" daňovému přiznání z příjmů OSVČ...
    Vždy od ní dostanu předpisy k platbám komu a do jakého data, na úřady chodí s podáním za mě...

    Dle mých zkušeností mě totiž vlastní vyřizování stálo tolik času (o nervech nemluvě) ke když jsem si to spočítal, tak onen čas věnovaný práci, mi ony služby bohatě zaplatil...

    Ale najít skutečně dobrou účetní, účetního je také problém, takže všem přítomným říkám "BACHA", jelikož se tím snaží živit či přiživovat dost lidí, co sice někdy něco uměli, ale nestíhají onen každodenní účetní upgrade...
    Dle mě je nejlepší najít si nějakou menší účetně-daňovou kancelář, koukali byste jak mají i vcelku příznivé ceny pokud se jedná o OSVČ nebo subjekty s menším množstvím dokladů...

    Já bych navrhoval nějakou státní instituci, která by dělala "předvoj", něco jakou sloučení ČSSZ, VZP, FÚ do jednoho kontaktního místa, které by data od nás lidí předávalo dál na své mateřské základny :-)
    Člověk by to mohl obejít na jednom místě, na jedné chodbě a byl by klid. Takhle když mám sociálku na Mělníku, VZP, FÚ a Živnostenský odbor MÚ v Kralupech (a to ještě ŽO MÚ sídlí jinde než zbytek MÚ, kde je například Pokladna, grrr...) , ALE každý na jiné adrese je obíhání na den... Naštěstí to člověk většinou potřebuje jen na začátku nebo jednou za čas, ale i tak...