Jak se v článku správně píše, není poptávka. Kromě mírně vyšší rychlosti a samostatných procesů pro každý panel Google Chrome v zásadě nemá co nabídnout. Kdo má být jejich cílovou skupinou, kdo jsou ti "early adopters"? Já jsem Chrome například vyzkoušel a odradilo mě hned několik věcí: 1. Není zatím pro Linux 2. Má až příliš minimalistický vzhled 3. Nemá rozšíření. A rozšíření jsou hlavní devizou Firefoxu, kvůli nim ho používám. A Firefox znám velmi dobře, takže ho instaluji rodičům, sourozencům a všem, jejichž počítač se mi dostane do rukou a vím, že jim to bude fungovat. I kdybych měl pocit, že pro někoho může být Chrome vhodnější, můj konzervatismus mě od instalace na stroj, který nemám v přímém dosahu, jednoznačně odradí.
Prostě bych řekl, že přes veškerý mediální poprask zatím Chrome nemá šanci, protože uživatelé se dělí na dvě skupiny: 1. Koncoví uživatelé, tzv. BFU a ti mají tendenci používat SW jim známý a 2. Odborníci a hračičkové a těm Chrome skoro nic nenabízí.
Martin Hassman ex-biochemik, umělecký programátor a publicista. Spoluzakladatel CZilly, zakladatel Zdrojáku, správce HTML5.cz, organizátor hackathonů, čekovacích muzejních nocí aj. akcí.
Přečteno 24 631×
Přečteno 24 169×
Přečteno 20 834×
Přečteno 19 910×
Přečteno 19 849×