@WVM Jak jinak? V beta verzi mu to stačí, protože cílovka stejně Twitter má. A do ostré snad přidají přihlášení přes Facebook a Google, jak se dnes na dobrou aplikaci sluší. Vytváření vlastního účtu je zbytečná. It is too 2004.
@Petr Vlastní implementace, rozhodně. Cena je v nápadu. Jinak klasický drag&drop je standard. Použití netradičního řešení by mohlo startup jako je Storify zabít. Asi by se našly případy, kdy by to mohla být konkurenční výhoda, ale na webu se jen tak neuchytí - API existuje jen pro klasický drag&drop.
Martin Hassman ex-biochemik, umělecký programátor a publicista. Spoluzakladatel CZilly, zakladatel Zdrojáku, správce HTML5.cz, organizátor hackathonů, čekovacích muzejních nocí aj. akcí.
Přečteno 24 359×
Přečteno 23 831×
Přečteno 20 658×
Přečteno 19 754×
Přečteno 19 744×