To [7], [9] a [16] vodafonuv nazor samozrejme neni spravny.
Žádat heslo v takovém případě je stále nesmysl a vodafon se chová v tomto ohledu nezkutečně amatérsky. Na to že se volá z 800 nebo odněkud jinud se nedá s jistotou spolehnout i když je to jeden s hintů.
U nás se ANI (CLI) celkem hlídá, ale neplatí to o zahraničí, kde se dá na nezodpovědného nebo velkoobchodního VOIP operátora (nebo operátora s chybou) narazíte poměrně snadno. A nezodopovědný zahraniční VOIP operátor samozřejmě na české zákony může vyprdnout a nikdo mu nic nemůže, maximálně přestat posílat callerid, čímž ale sám poruší zákon, protože správně má posílat číslo toho kdo volá (a ne nahrášku nebo skryté číslo) . :)
Navíc by někdo mohl přijít a říci, že ztratil "Vaši" simkartu, ale zná heslo (pokud se jedná o předplacenou kartu co není na jméno) zrovna v době kdy máte mobil vypnutý. Oni mu pak dají kopii Vaší simkarty, a on může provolat Váš kredit, nebo se dokonce za Vás vydávat v internetbankingu.
Prosím neobhajujte už amatéry v kravatě co si říkají VODAFONE. Chybovat je lidské, jen jsem zvědav kdy to přiznají a zjednají opravdovou nápravu. Většina velkých firem dělají podobně zásadní chyby, mne to vůbec nepřekvapuje .... (často dělají chyby ve stylu zbytečné birokracie)
Naštěšstí v ČR nemáme podvodníky tokového formátu ....
Martin Hassman ex-biochemik, umělecký programátor a publicista. Spoluzakladatel CZilly, zakladatel Zdrojáku, správce HTML5.cz, organizátor hackathonů, čekovacích muzejních nocí aj. akcí.
Přečteno 24 509×
Přečteno 24 037×
Přečteno 20 756×
Přečteno 19 839×
Přečteno 19 810×