Odpovídáte na názor ke článku Věčný paradox nedorozumění autora a čtenáře.
@DanielKolman: "V takzvané popularizační psychologii se převalují – někdy po desetiletí – mylné názory, slovní skeče, slogany, poučky a cifry určené pro ohromení. Vytáhnete z takového rybníka leklou rybu a zas ji tam hodíte. Neverbální složka našeho sdělení tvoří 55 procent! Plác. Vokální 38 procent. Plác. Taková čísla si dál plují v rybníčku nesmyslů, než je zase (brzy!) někdo použije." - http://bit.ly/9npBSd
Sorry, nedalo mi to :o)
Martin Hassman ex-biochemik, umělecký programátor a publicista. Spoluzakladatel CZilly, zakladatel Zdrojáku, správce HTML5.cz, organizátor hackathonů, čekovacích muzejních nocí aj. akcí.
Přečteno 24 508×
Přečteno 24 035×
Přečteno 20 755×
Přečteno 19 839×
Přečteno 19 810×