2 [9] - konkretni navstevnik treba nechce nic koupit a nic nekoupi, ale muze tam byt zajimava informace (o ktere by jinak nemusel vedet) a nasmeroval by tam nekoho ze znamych a ten uz koupit treba bude chtit (a pritom nevedel, ze tam bude neco co chce koupit).
Reklama muze byt doplnkem zajimaveho webu, nemela by vsak byt jedinou informaci toho webu - to by tam pak stejne nikdo nechodil.
Pokud je tedy ten web jen o reklame, pak neni zajimavy, protoze bych ji stejne nevidel a tedy by tam nezbylo nic pro co tam prijit.
Tedy prichazeji kvuli vlastni hlouposti o navstevniky a neni dost dobre mozne na tom neprodelat :-)
Martin Hassman ex-biochemik, umělecký programátor a publicista. Spoluzakladatel CZilly, zakladatel Zdrojáku, správce HTML5.cz, organizátor hackathonů, čekovacích muzejních nocí aj. akcí.
Přečteno 24 523×
Přečteno 24 067×
Přečteno 20 765×
Přečteno 19 852×
Přečteno 19 816×