"... Siet obchodnych domov Kaufland sa rozhodla zakazat vstup vsetkym jedincom, ktory maju na schrankach vyvesene, ze si nezelaju dostavat reklamy a tym im znemoznuju rozsirovat nimi zaplatenu reklamu. Zaroven ziadaju aj ostatne obchodne domy a mensie obchody, aby branili vsupu tychto zlodejov do ich priestorov. Namiesto toho maju byt posielany na marketingove oddelenie spolocnosti Kaufland, kde im vysvetlia preco nemaju tuto spolocnost takto nehorazne okradat"
Myslim ze tato analogia hovori sama za seba
Martin Hassman ex-biochemik, umělecký programátor a publicista. Spoluzakladatel CZilly, zakladatel Zdrojáku, správce HTML5.cz, organizátor hackathonů, čekovacích muzejních nocí aj. akcí.
Přečteno 24 631×
Přečteno 24 169×
Přečteno 20 834×
Přečteno 19 910×
Přečteno 19 849×