[3] z meho pohleda jedna ze zasadnich myslenek pri priprave canvasu (tohle nesouvisi s kvalitou canvasu jako s filosofii pristupu) je, ze pri priprave specifikace byli pritomni vyvojari webovych prohlizecu a meli moznosti ji ovlivnovat (i vyvojari IE tu moznost meli).
Cilem bylo predejit stavu, kdy by se jednalo jen o "dalsi specifikaci lezici v supliku", nebo o novinku podporovanou jednim prohlizecem, ale aby vznikla specifikace resici nektere problemy, ktere nas trapi, a byla snadno realizovatelna na celem poli internetu. Ze se tomu take tak deje svedci soucasna podpora v prohlizecich uz v dnesnim stavu, kdy dokumentace jeste nebyla finalizovana.
Filozofie tebou zminovane technologie: "Vymyslime si specifikaci a zajistime pluginy, aby to bylo podporovane i zakladnich v konkurencnich prohlizecich" je trochu jinou cestou za trochu jinym cilem. Nijak neporovnavam vykonost technologii canvas vs. XAML (ono to nejde, oboji je o necem jinem), ale to, co jsi v [3] vyjadroval, ze XAML bude dostupny.
Martin Hassman ex-biochemik, umělecký programátor a publicista. Spoluzakladatel CZilly, zakladatel Zdrojáku, správce HTML5.cz, organizátor hackathonů, čekovacích muzejních nocí aj. akcí.
Přečteno 24 520×
Přečteno 24 060×
Přečteno 20 763×
Přečteno 19 849×
Přečteno 19 815×