Názor ke článku Windows XP se stále prodávají více než Vista od Lael Ophir - [154] Je super, umíte číst na Wiki. Ve...

  • 4. 8. 2008 20:44

    Lael Ophir (neregistrovaný)

    [154] Je super, umíte číst na Wiki. Ve svém linku se dozvíte, že MacOS X 10.5 má certifikace UNIX 03, což je oficiální potvrzení toho, že projde Posix Certification Test Suite (což Windows se SFU projdou také, jen dnes už nemají tu certifikaci). K tomu viz http://en.wikipedia.org/wiki/Single_UNIX_Specification - podmínkou je mimo jiné mít shell a utilities. No a to iPhone nemá. Více v dalším příspěvku - tenhle blog blokuje příspěvky pokud mají 2 a více linků.

    Se čtením můžete pokračovat na http://en.wikipedia.org/wiki/IPhone_OS , kde se dozvíte v podstatě to, co jsem tu psal.

    Samozřejmě load balancing umí MS také. Ovšem MS ani ostatní ho typicky neřeší migrací procesů. Naopak na všech aktivních nodech běží to samé, a klientovi je jedno, kam přistupuje. Load balancer se stará jen o to, aby zátěž rozhazoval na nody, a abu postřehl kdy mu node umře. HA clustery jsou také vcelku triviální, a migraci procesů opět nepotřebují. Přesouvají se služby (stop tady, start tam), a ty si případně ve vlastní režii táhnou kontext (typicky se na to ale kašle).

    Jestli jste někdy nějakou případovou studii psal, tak víte, že uvedené informace jsou typicky zcela pravdivé. Pokud něco není košer, tak to bývá zamlčení některých fakt, nebo výběr referenčního případu ("tady nám to náhodou funguje"). To tak na okraj. Takže jinými slovy pokud by studie měla vyjít ve prospěch RedHatu, tak jí MS nezpracuje (resp. nezveřejní).

    ACPI je dílem HP, Intelu, MS, Phoenixu a Toshiby, tedy výrobců. V případě Linuxu bych viděl problém spíše v podpoře ACPI na straně Linuxu, případně v driverech. V případě Windows je to typicky problém driverů. Samozřejmě BIOS může být na vině v obou případech; od toho ovšem máme ve Windows programy certifikace HW.

    Volant jsem ve Vistě nezkoušel, ale TrackManii jsem hrával s joystickem, samozřejmě bez problémů. Pokud má hra zpoždění za ovládáním, typicky to bývá příliš vysokým nastavením grafiky. Často jsme to řešili na LAN parties v případě Unrealu (na XP). A samozřejmě je dobré mít hru záplatovanou.