[75]
Já se tu nechci zastávat MS a už vůbec nechci spekulovat o tom, proč dělají to a ne ono, ale nenapadlo vás třeba, že před zahájením prodeje nevíte, jak bude daný produkt úspěšný či neúspěšný? A mimochodem, úplné jasno o úspěšnosti produktu budete mít až po ukončení prodeje. Neznáte přísloví "nechval dne před večerem"? V tomto případě tedy spíš nehaň.
Petr Krčmář pracuje jako šéfredaktor serveru Root.cz. GNU/Linuxem a Unixem obecně se zabývá již více než deset let a věnuje se především jeho nasazení v počítačových sítích a bezpečnostní politice. Zde bloguje o Root.cz, Linuxu, internetu a světě kolem sebe.
Přečteno 112 376×
Přečteno 89 789×
Přečteno 73 178×
Přečteno 58 134×
Přečteno 54 441×