Návrh č.1 :)
A co takhle si trošku nejprve pohrát na místo čtení nečitelného.
Spustí se velmi jednoduchá dymamická hra ovládaná myší a nebo kurzorovými klávesami, něco ve stylu flash ... , plošinovka s pohybujícím se nepřítelem, skákačka, hlavolam s nutností inteligentního rozhodování při kterém náhodné klikání vede s vysokou pravděpodobností k neúspěchu, a třeba také s časovým omezením. V průběhu hry může hráč třeba proplouvat mezi různými slovy a na konci na místo dalšího levelu zde může být nějaký inteligentní dotaz, který třeba souvisí právě se slovy které hráč ve hře minul rozstřílel či přeskákal, či se situací kterou ve hře musel řešit :) ... PS: Není to příliš náročný a přeci jen velký úlet ?
Návrh č.2 :)
Systém bude obsahovat jakousi úvodní sadu několika otázek. Uživatel, který chce přidat komentář musí kromě odpovědi na některou z nich zároveň přidat dotaz pro dalšího pisatele a dvě či tři potenciální odpovědi. S označením jedné správné odpovědi. Toto se uloží do databáze. A náhodně se použijí pro dalšího pisatele. Ukládat se také mohou náhodně jen některé návrhy, aby jich tam nebylo moc a nebo třeba jen jeden návrh z jedné IP adresy, také by to mohl být jen jeden návrh za určitou časovou jednotku. Nesmyslné dotazy bude možno označovat a při dosažení určitého kvanta takových dotazů z dané IP komunikaci na určitou dobu blokovat. Trochu je to asi zamotané, ale asi tušíte co přibližně mám na mysli.
Petr Krčmář pracuje jako šéfredaktor serveru Root.cz. GNU/Linuxem a Unixem obecně se zabývá již více než deset let a věnuje se především jeho nasazení v počítačových sítích a bezpečnostní politice. Zde bloguje o Root.cz, Linuxu, internetu a světě kolem sebe.
Přečteno 112 294×
Přečteno 89 771×
Přečteno 73 163×
Přečteno 58 109×
Přečteno 54 435×