Přesně tak. Dokud se reklama nehýbala, nebyl důvod mít AdBlock. Reklamu jsem si letmo přečetl a na to co mě zaujalo i klikl. Jenže agresivnost reklamy se stala neúnosnou. Pokud mi dá někdo na ulici letáček, s klidem si ho přečtu, ale pokud tam stojí "americky" vystupují uřvaný maník, co se divý, že NECHCI, moje reakce mu zkazí celý den.
Stejně je to i s reklamou. Mám pocit, že nikdo nemá rád, když ho někdo při čtení šťouchá prstem do boku a stejně je to i s dnešní reklamou na internetu. Vyrušuje, rozptyluje a tak se nedivte, že normální člověk chce mít svůj klid! Reklama na internetu by se dala přirovnat k televizi, kde Vám na půlce obrazovky jde film a na druhé prodává Horst svá zázračná dílka ;-)
Petr Krčmář pracuje jako šéfredaktor serveru Root.cz. GNU/Linuxem a Unixem obecně se zabývá již více než deset let a věnuje se především jeho nasazení v počítačových sítích a bezpečnostní politice. Zde bloguje o Root.cz, Linuxu, internetu a světě kolem sebe.
Přečteno 114 367×
Přečteno 90 497×
Přečteno 73 885×
Přečteno 58 511×
Přečteno 54 727×