Hlavní navigace

Názor ke článku Proč není internetová reklama totéž co letáky od umiyaki - Přesně tak. Dokud se reklama nehýbala, nebyl důvod...

  • 25. 6. 2009 20:13

    umiyaki (neregistrovaný) 83.208.26.---

    Přesně tak. Dokud se reklama nehýbala, nebyl důvod mít AdBlock. Reklamu jsem si letmo přečetl a na to co mě zaujalo i klikl. Jenže agresivnost reklamy se stala neúnosnou. Pokud mi dá někdo na ulici letáček, s klidem si ho přečtu, ale pokud tam stojí "americky" vystupují uřvaný maník, co se divý, že NECHCI, moje reakce mu zkazí celý den.
    Stejně je to i s reklamou. Mám pocit, že nikdo nemá rád, když ho někdo při čtení šťouchá prstem do boku a stejně je to i s dnešní reklamou na internetu. Vyrušuje, rozptyluje a tak se nedivte, že normální člověk chce mít svůj klid! Reklama na internetu by se dala přirovnat k televizi, kde Vám na půlce obrazovky jde film a na druhé prodává Horst svá zázračná dílka ;-)