Ale tady nejde o tři slova, ale o to, že ten řetězec zcela nepochybně zneužil populární písničku (která je tvořena podstatně víc než jen třemi slovy a je zcela zřejmě originální, tvůrčí, má nějakou myšlenku...). To, že ta píseň byla zneužita pro reklamu pouhými třemi slovy neznamená, že by zneužita nebyla.
Ostatně zajímalo by mě, kolika lidem nebylo jasné, že se v té reklamě zcela zřejmě jednalo o tu písničku. To je totiž v této věci podstatné.
Petr Krčmář pracuje jako šéfredaktor serveru Root.cz. GNU/Linuxem a Unixem obecně se zabývá již více než deset let a věnuje se především jeho nasazení v počítačových sítích a bezpečnostní politice. Zde bloguje o Root.cz, Linuxu, internetu a světě kolem sebe.
Přečteno 113 644×
Přečteno 90 223×
Přečteno 73 636×
Přečteno 58 352×
Přečteno 54 585×