Cely clanek mi prijde az trapne negativistickej. Sam autor srovnava fenomen blogu k FB. A sam autor ma blog a bloguje. Jaky je rozdil jestli tento "nazor" napisi do blogu a nebo na FB. Tady mi to okomentuje 100 lidi jako na FB, take tu mam hodnoceni jako na FB.Nacpe se mi to do RSSka misto na zed. Reknete mi ten rozdil? Me prijde za autor FB nedal ani sanci a ani se nepokusil si ho nejak ohnout aby mu byl prijemny a mili ( skrytim, lidi co pisou dementni statusy, odignorovani tesu, her atd)
Ano je to nafoukla bublina, ale nebyl to i internet v pocatku?
S autorem souhlasim ze je to velky boom, az prejde pocatecni nadceni. Ze marketing bude muset sahnout pro nove uzitecne aplikace.(kterych uz mimochodem rada existuje)
Petr Krčmář pracuje jako šéfredaktor serveru Root.cz. GNU/Linuxem a Unixem obecně se zabývá již více než deset let a věnuje se především jeho nasazení v počítačových sítích a bezpečnostní politice. Zde bloguje o Root.cz, Linuxu, internetu a světě kolem sebe.
Přečteno 113 698×
Přečteno 90 247×
Přečteno 73 649×
Přečteno 58 365×
Přečteno 54 591×