K tem motorum - ja se naopak downsizovanych benzinu s turbem desim. Rozhodne to je vyhodne pro prodejce - uspora materialu, hmotnosti, marketingove hezka cisla. Ale pro kupujiciho? Spotreba citliva na kazde zmacknuti pedalu (s papirovymi cisly ten litrovy trivalec proste pojede jako litrovy trivalec), poruchova a ne uplne levna soucastka, potencialne nizsi zivotnost. Chtel bych radeji atmosfericky motor...
K Priusu evropsti vyrobci aut casto uvadi (a to je samozrejme k dalsimu zkoumani, protoze je to konec koncu konkurence), ze uspora na spotrebe neni adekvatni zvysenym vyrobnim nakladum / cene. Jinak Toyota je urcite dobra volba, pokud clovek netrva na evropskem aute.
Profesionální ajťák pracující pro korporát (narozen 1974). V soukromí však rád prosazuji svobodný software. Snažím se mít přehled o technologiích a trendech. Zastávám názor, že pokud chci něco kritizovat, musím s tím mít nějakou zkušenost. Jsem hrdý manžel, otec dvou dcer a opečovávatel kočky plemene Britská modrá krátkosrstá. Mám rád hudbu, knihy a kulturu obecně. V některých věcech však jdu proti proudu – používám Linux (konkrétně ZorinOS), svobodný software (LibreOffice, GIMP, Inkscape či Joomlu!) a jezdím v hybridním japonském autě.
Přečteno 45 153×
Přečteno 40 460×
Přečteno 35 071×
Přečteno 25 604×
Přečteno 25 358×