Odpovídáte na názor ke článku Windows XP se stále prodávají více než Vista.
[154] Se čtením můžete pokračovat na http://en.wikipedia.org/wiki/IPhone_OS , kde se dozvíte v podstatě to, co jsem tu psal.
Samozřejmě load balancing umí MS také. Ovšem MS ani ostatní ho typicky neřeší migrací procesů. Naopak na všech aktivních nodech běží to samé, a klientovi je jedno, kam přistupuje. Load balancer se stará jen o to, aby zátěž rozhazoval na nody, a abu postřehl kdy mu node umře. HA clustery jsou také vcelku triviální, a migraci procesů opět nepotřebují. Přesouvají se služby (stop tady, start tam), a ty si případně ve vlastní režii táhnou kontext (typicky se na to ale kašle).
Jestli jste někdy nějakou případovou studii psal, tak víte, že uvedené informace jsou typicky zcela pravdivé. Pokud něco není košer, tak to bývá zamlčení některých fakt, nebo výběr referenčního případu ("tady nám to náhodou funguje"). To tak na okraj. Takže jinými slovy pokud by studie měla vyjít ve prospěch RedHatu, tak jí MS nezpracuje (resp. nezveřejní).
ACPI je dílem HP, Intelu, MS, Phoenixu a Toshiby, tedy výrobců. V případě Linuxu bych viděl problém spíše v podpoře ACPI na straně Linuxu, případně v driverech. V případě Windows je to typicky problém driverů. Samozřejmě BIOS může být na vině v obou případech; od toho ovšem máme ve Windows programy certifikace HW.
Volant jsem ve Vistě nezkoušel, ale TrackManii jsem hrával s joystickem, samozřejmě bez problémů. Pokud má hra zpoždění za ovládáním, typicky to bývá příliš vysokým nastavením grafiky. Často jsme to řešili na LAN parties v případě Unrealu (na XP). A samozřejmě je dobré mít hru záplatovanou.
Petr Krčmář pracuje jako šéfredaktor serveru Root.cz. GNU/Linuxem a Unixem obecně se zabývá již více než deset let a věnuje se především jeho nasazení v počítačových sítích a bezpečnostní politice. Zde bloguje o Root.cz, Linuxu, internetu a světě kolem sebe.
Přečteno 112 839×
Přečteno 89 919×
Přečteno 73 318×
Přečteno 58 205×
Přečteno 54 486×