Kdyby mi pekař nabídl koblížek za to, že si přečtu řekněme vývěsku realitky (hledám baráček), tak bych k němu chodil na svačinu. Na druhou stranu, kdybych si mohl vybrat z předvčerejších rohlíků výměnou za to, že na mne budou pět minut hulákat reproduktory "stavební spoření a bledě modrá taška", dal bych si špunty do uší a rohlíky stejně vodnes.
Když mi realitka nabídne u konkrétní nemovitosti, že mi zprostředkuje hypotéku (z čehož má provizi), je to košer, je to oboustraně výhodné, když si pojedu prohlídnout jimi nabízený baráček a na mém telefonním čísle mě pak začnou prudit "finanční poradci", že mi poradí s hypotékou, přesto, že jsem si zatím baráček nevybral, není to seriózní jednání.
Když půjdu na web o vodě (hydro třeba) a vedle je sloupec s reklamama na půjčovny, hospůdky pro vodáky (ceny mírné, obsluha příjemná, pivo jako křen), vodácký akce, výprodej pádel a neopreny, je to OK, já se třeba podívám a koupím si v akci loďák.
Když si pudu přečíst článek o volbách do europarlamentu a přes celou obrazovku mi hopsá zdegenerovanej pejsek s modrou taškou tak to podle ne OK není.
Petr Krčmář pracuje jako šéfredaktor serveru Root.cz. GNU/Linuxem a Unixem obecně se zabývá již více než deset let a věnuje se především jeho nasazení v počítačových sítích a bezpečnostní politice. Zde bloguje o Root.cz, Linuxu, internetu a světě kolem sebe.
Přečteno 113 646×
Přečteno 90 224×
Přečteno 73 636×
Přečteno 58 354×
Přečteno 54 585×