Hlavní navigace

Názor ke článku Proč není internetová reklama totéž co letáky od Petr Pospíchal - Mě na flashi nevadí, že na mě bliká,...

  • 9. 6. 2009 9:57

    Petr Pospíchal (neregistrovaný) 83.240.84.---

    Mě na flashi nevadí, že na mě bliká, al že za něj platím. Jak? Jednoduše za elektřinu. Když si pustím stránky se spoustou flashe, okamžitě se vytíží procesor na 100%, kromě toho, že to likviduje ventilátor, se spostřeba vyhoupne klidně o 50W výš, takže je to jako bych zbytečně nechal svítit žárovku. Něco takového mě, hlavně na notebooku, kde chci výdrž na baterii, skutečně vadí. Kdyby se razantně omezil framerate flashe z 60 např. 24, mohly by být reklamy snadno méně náročné a neblokovat tak celé jádro procesoru. Ale to by museli dělat tvůrci těch bannerů. Chyba tedy není ve flashi jako takovém, ale ve výrobcích reklamy, kteří chtějí za každou cenu "smooth" efekty s naprosto zbytečnými 50+ fps.
    Celkem jednoduchou berličkou, jak nažrat vlka a nechat kozu celou by bylo, kdyby adblock flashe stahoval ale jenom je nezobrazoval.