Názor ke článku Proč není internetová reklama totéž co letáky od gilhad - Kdyz konkurencni prostredi, tak pozor, ono je to...

  • 9. 6. 2009 3:43

    gilhad (neregistrovaný)

    Kdyz konkurencni prostredi, tak pozor, ono je to oboustranne.
    Jsou weby, kde se bez reklamy k informacim clovek nedostane. Jsou weby, kde se k nim dostane. Hadejte na ktere nechodim. A taky proc. Protoze hodnota informaci, ktere jsou na nich k dispozici NAVIC oproti jejich konkurenci, neprevazi otravnost tech reklam NAVIC.
    Kdyz vnutite ctenarum reklamy, bud budete tak dobri, ze I PRESTO k vam budou chodit, nebo se najde nekdo, kdo nebude O TOLIK HORSI a pretahne vam je prave tim, ze nebude prudit reklamou.

    Pokud neco kupuju, tak je to v naproste vetsine tak, ze se nejdriv rozhodnu co potrebuju, pak se podivam, kolik to kde stoji v jake kvalite a pak si vyberu. Pokud je na vyrobek masivni reklama, jsou to u me body dolu, nikoli nahoru. Kdyz vidim nekde cedulku "Znate z reklamy", tak se vetsinou uz ani neobtezuju ctenim ceny nebo parametru a jdu dal. Jo, mozna nekdy minu lepsi prilezitost, ale divil bych se, kdyby to tak bylo casto.

    Predstava, ze kdyz si chci pokecat s kamarady a na strance na me nahore neco zablika, tak misto pokecu s kamarady to prokliknu a objednam, nejlip rovnou dvakrat, je naprosto uhozena.

    Jinak reklamu na webu blokuju v okamziku, kdy me obtezuje. Cim vic blika, tim rychleji a s vetsim okolim ji blokuju. Pokud je to normalni textova reklama tak mi za tu praci s blokovanim nestoji a nechavam ji byt.

    Pokud je to flash, tak v tomhle prohlizeci ho nemam ani nainstalovany. A kdyz nahodou narazim na stranku, kde me flash zajima, otevru ho v jinem prohlizeci, kde je povolene mam.

    Reklamu clovek plati uz v tech vyrobcich, kdyz je koupi, proc by ji mel platit jeste podruhe svym casem, kdyz se chce bavit? Dobre zbozi se chvali samo, spatnemu ani bilboard nepomuze.