Kdyz konkurencni prostredi, tak pozor, ono je to oboustranne.
Jsou weby, kde se bez reklamy k informacim clovek nedostane. Jsou weby, kde se k nim dostane. Hadejte na ktere nechodim. A taky proc. Protoze hodnota informaci, ktere jsou na nich k dispozici NAVIC oproti jejich konkurenci, neprevazi otravnost tech reklam NAVIC.
Kdyz vnutite ctenarum reklamy, bud budete tak dobri, ze I PRESTO k vam budou chodit, nebo se najde nekdo, kdo nebude O TOLIK HORSI a pretahne vam je prave tim, ze nebude prudit reklamou.
Pokud neco kupuju, tak je to v naproste vetsine tak, ze se nejdriv rozhodnu co potrebuju, pak se podivam, kolik to kde stoji v jake kvalite a pak si vyberu. Pokud je na vyrobek masivni reklama, jsou to u me body dolu, nikoli nahoru. Kdyz vidim nekde cedulku "Znate z reklamy", tak se vetsinou uz ani neobtezuju ctenim ceny nebo parametru a jdu dal. Jo, mozna nekdy minu lepsi prilezitost, ale divil bych se, kdyby to tak bylo casto.
Predstava, ze kdyz si chci pokecat s kamarady a na strance na me nahore neco zablika, tak misto pokecu s kamarady to prokliknu a objednam, nejlip rovnou dvakrat, je naprosto uhozena.
Jinak reklamu na webu blokuju v okamziku, kdy me obtezuje. Cim vic blika, tim rychleji a s vetsim okolim ji blokuju. Pokud je to normalni textova reklama tak mi za tu praci s blokovanim nestoji a nechavam ji byt.
Pokud je to flash, tak v tomhle prohlizeci ho nemam ani nainstalovany. A kdyz nahodou narazim na stranku, kde me flash zajima, otevru ho v jinem prohlizeci, kde je povolene mam.
Reklamu clovek plati uz v tech vyrobcich, kdyz je koupi, proc by ji mel platit jeste podruhe svym casem, kdyz se chce bavit? Dobre zbozi se chvali samo, spatnemu ani bilboard nepomuze.
Petr Krčmář pracuje jako šéfredaktor serveru Root.cz. GNU/Linuxem a Unixem obecně se zabývá již více než deset let a věnuje se především jeho nasazení v počítačových sítích a bezpečnostní politice. Zde bloguje o Root.cz, Linuxu, internetu a světě kolem sebe.
Přečteno 113 646×
Přečteno 90 224×
Přečteno 73 636×
Přečteno 58 354×
Přečteno 54 585×