Nejde o reklamu, ale o to, že je mi vnucována. A je mi vnucována způsobem, který mě de facto stojí peníze. Navíc je k prezentaci reklamy zneužíváno moje vlastní zařízení, které jsem si pořídil za své vlastní prostředky a to bez mého souhlasu.
Ti starší, co pamatují doby totalitního temna, si snad vzpomenou na častý zážitek z Masny (od řezníka). Chcete zadní hovězí? Máme, ale musíte k tomu vzít (a zaplatit) kilo pajšlu! Jako pejskař jsem to naštěstí přežíval bez úhony. Ale proč mám na netu kupovat s informací i "pajšl" v podobě reklamy? A prohlašovat filtrování spamu za nefér je pak naprosto perverzní, spam je trestným činem!
I když 90% reklamy blokuji a např. nesnáším "hejbací" obrázky, tj. flashe a animované gify, jsem ochoten určitou reklamu nejen ponechat, ale dokonce ji proklikat a pročíst si stránky firmy, kterou považuji za přátelskou. Je ale mým právem volby stanovit si kritéria "přátelskosti" a určit, koho propustím a koho ne. Pokud mi někdo hodlá do mého práva zasahovat, musí počítat s mojí adekvátní reakcí.
Petr Krčmář pracuje jako šéfredaktor serveru Root.cz. GNU/Linuxem a Unixem obecně se zabývá již více než deset let a věnuje se především jeho nasazení v počítačových sítích a bezpečnostní politice. Zde bloguje o Root.cz, Linuxu, internetu a světě kolem sebe.
Přečteno 113 959×
Přečteno 90 368×
Přečteno 73 749×
Přečteno 58 447×
Přečteno 54 659×