Názor ke článku Pirátství je důsledek selhání marketingu, ne zákonů od šoumenvodnetbooku - Typický příklad. Zjistil jsem, že již vyšel do...

  • 6. 4. 2011 13:29

    šoumenvodnetbooku (neregistrovaný)

    Typický příklad. Zjistil jsem, že již vyšel do distribuce nový film, který jsem chtěl vidět. Jenže na DVD jej u nás nebylo kde sehnat a nechat si jej posílat poštou ze zahraničí se mi vážně nechtělo. I vzal jsem svůj iPad, pustil iTunes a domníval se, že to bude řešením mé situace... omyl! České iTunes totiž nakupování filmů neumožňují. I zkusil jsem si nainstalovat Netflick - známou videopůjčovnu, abych se dozvěděl, že ONI své služby do křovákova poskytovat nehodlají. I hledal jsem nějakého českého distributora či legální on-demand službu... a nenašel. I zadal jsem název filmu do Uloz.to a po patnácti minutách jsem již hleděl na úvodní titulky. Vážně bych si moc rád kupoval filmy do svého iPadu. Vážně bych si moc rád předplatil nějakou legální a férovou variantu Rapidshare, jenže nesmím. Vydavatelé si to nepřejí.