Hlavní navigace

Názor ke článku Pirátství je důsledek selhání marketingu, ne zákonů od martin - [70] Tak ještě jednou. 1. Náklady nemají v tržním...

  • 11. 4. 2011 10:09

    martin (neregistrovaný)

    [70] Tak ještě jednou.

    1. Náklady nemají v tržním ekonomice vliv na určování ceny produktu. Tou je rovnováha nabídky a poptávky.

    2. I ten Ford svým způsobem omezuje = né každý si to může dovolit. Stejně jako autorská díla.

    3. Za jednu práci zaplacený jen jednou? Tohle, Lucie, snad nemůžeš myslet vážně! Návrat ke státem řízené ekonomice? A ještě víc utáhnout šrouby než do dělali komunisti....

    4. Pirátství není a logicky nemůže být legálním způsobem vynucování ceny na trhu. Je to závazným porušením pravidel trhu.

    5. Zaměstnání není podnikání.

    6. A kdyby si to next_ghost a pan Klimánek dobře spočítali (z těch čísel pana Klimánka), tak by jim vyšlo, že obrat z prodeje s cenovou politikou "drahých DVD" není 1:4 vůči levným DVD, ale hrubým odhadem 5:4 ve prospěch té dražší cenové politiky. Jenže to by museli něco vědět o cenotvorbě, chování spotřebitele a cyklu prodeje autorských děl. Jenže to by se jim to pak nehodilo do krámu.