Odpovídáte na názor ke článku Má smysl dělat komerční hry pro Linux?.
[72]
Špatně jsem se vyjádřil. Myslel jsem, tím že OpenGl je jednodušší a kvalitnější. To je však věc názoru, o tom bychom se mohli hádat roky a bylo by to k ničemu.
Jiná věc je, že porovnáváte hrušky a jabka. OpenGl je rozhraní nad ovladači grafických karet, stejně jako Direct draw. DirectX je kompletní freamwork tvořený pro tvorbu herních a multimedialních aplikací (obdobně jako např. SDL, nebo ClanLib), s přímou vazbou na určité ovladače hardware. Proto věta "Ale dolovat z OpenGL totez co z DirectX je docela narocne." je technicky blbost, chápete?
Petr Krčmář pracuje jako šéfredaktor serveru Root.cz. GNU/Linuxem a Unixem obecně se zabývá již více než deset let a věnuje se především jeho nasazení v počítačových sítích a bezpečnostní politice. Zde bloguje o Root.cz, Linuxu, internetu a světě kolem sebe.
Přečteno 126 298×
Přečteno 93 578×
Přečteno 78 071×
Přečteno 60 836×
Přečteno 57 681×