Odpovídáte na názor ke článku Má smysl dělat komerční hry pro Linux?.
[67] V cem OpenGL vede a u koho? U Windows vyvojaru asi ne - ti jednoznacne preveruji DirectX / Direct draw.
Co jsem chtel rict - bud pouziju pro Windows verzi hry DirectX, ale pak musim napsat i verzi engine s pouzitim OpenGL + evetuelne dalsich veci nahrazujicich funkcionalitu DirectX. Coz je drahe. Nebo pouziju i na Windows OpenGL, coz je ale potreba urcit uz v design fazi a navic AFAIK hry ho moc nepouzivaji, takze predpokladam, ze tam je nejaky problem.
[68] Proc praci navic? Oni OpenGL podporuji - predpokladam proto, ze je to pro ne jednodussi nez psat vlastni engine.
Petr Krčmář pracuje jako šéfredaktor serveru Root.cz. GNU/Linuxem a Unixem obecně se zabývá již více než deset let a věnuje se především jeho nasazení v počítačových sítích a bezpečnostní politice. Zde bloguje o Root.cz, Linuxu, internetu a světě kolem sebe.
Přečteno 126 298×
Přečteno 93 578×
Přečteno 78 071×
Přečteno 60 836×
Přečteno 57 681×