Odpovídáte na názor ke článku Má smysl dělat komerční hry pro Linux?.
Tak ako to bolo spomenute.Linux sa chvali tym ze sa stale vyvyja ale ma to vedlajsi efekt.Nikdy nebude finalna verzia od ktorej sa moze komercna firma odrazit.Ved si to staci prepocitat ake su moznosti a co kolko stoji.Z velkych enginou je ich na Linux len zopar.Testovanie pod windowsami zahrna vecsinou xp/vista.Pri linuxe ktore distribucie? A pre ktore verzie sa ma vydavatel rozhodnut? Betatest a support na vecsinove rozsirene verzie, to mnusi byt peklo.Ta ako bolo spomenute, Linux ma roztriestene a nestabilne API.Bud mozem pouzit nejke gpl libky, ale nebudem mat istotu ze budu v danej verizii v kazdej distribucii alebo pouzit komercne kniznice, ale tam casto linuxove verzie su starsie a neobsahuju vsetky novinky.A developerske nastroje tu uz boli tiez spomenute.
Podla mna ma vyznam na Linux robit len vecsie komercne aplikacie ktore sa mozu predavat spolu s nejakou upravenou verziou linuxu ako all in one.Tam si moze ustrazit vyrobca vsetko a zakaznik nema s tym problem lebo kupuje konkretnu aplikaciu.
Petr Krčmář pracuje jako šéfredaktor serveru Root.cz. GNU/Linuxem a Unixem obecně se zabývá již více než deset let a věnuje se především jeho nasazení v počítačových sítích a bezpečnostní politice. Zde bloguje o Root.cz, Linuxu, internetu a světě kolem sebe.
Přečteno 112 296×
Přečteno 89 773×
Přečteno 73 165×
Přečteno 58 109×
Přečteno 54 435×