Odpovídáte na názor ke článku Má smysl dělat komerční hry pro Linux?.
Petře, v jednom se mýlíš. Loki to nazabalila protože se její hry neprodávaly. Ty se prodávali dobře a koneckonců prodávají dosud. Ale protože provedla několik nestandardních operací (které občas neměli daleko k tunelování) a ty ji zlomily vaz.
Detaily např. na:
http://www.linuxtoday.com/news_story.php3?ltsn=2001-08-17-014-20-NW-BZ-LF&tbovrmode=3
Bohužel to že se hry Loki příliš dobře neprodávaly je hodně rozšířený mýtus, který zcela jistě odrazuje zájemce od podnikání v tomto oboru.
Petr Krčmář pracuje jako šéfredaktor serveru Root.cz. GNU/Linuxem a Unixem obecně se zabývá již více než deset let a věnuje se především jeho nasazení v počítačových sítích a bezpečnostní politice. Zde bloguje o Root.cz, Linuxu, internetu a světě kolem sebe.
Přečteno 126 298×
Přečteno 93 578×
Přečteno 78 071×
Přečteno 60 836×
Přečteno 57 681×