Odpovídáte na názor ke článku Má smysl dělat komerční hry pro Linux?.
[20] Např. já nemám a nechci mít doma televizi a konzole jaksi standardně nemají DVI výstup. A pokud vím, tak ani žádný jiný, který můj displej podporuje. A mám takový dojem, že existují kategorie her (např. strategie), které nejsou zrovna vhodné pro hraní na konzoli. 358. variace na Mortal Combat a F1 mě neberou.
Já zase nechápu lidi, kteří potřebují za každou cenu hrát ty nejnovější hry. Nějakou tu tisícovku jsem už za hry (pro Windows, výjimečně něco chodí i nativně pod Linuxem, jako např. UT2003) dal, ale novinky nemám důvod kupovat. Myslím, že mezi "zatvrzelými nekupovači" a lidmi, kteří dají za hru tisíce korun měsíčně, existuje šedá zóna lidí, kteří si rádi něco občas zahrají a klidně si hru sem tam koupí (osobně mám doma už několik her, které jsem za dlouhé měsíce ani nerozbalil, ale prachy jsem za ně dal). Jestli by v konečném součtu tito lidé uživili firmu podobnou Loki, netuším, ale rozhodně by měl takovou firmu založit někdo s méně rozežranou manželkou, protože Loki skutečně padlo kvůli "mimotržním" problémům.
Petr Krčmář pracuje jako šéfredaktor serveru Root.cz. GNU/Linuxem a Unixem obecně se zabývá již více než deset let a věnuje se především jeho nasazení v počítačových sítích a bezpečnostní politice. Zde bloguje o Root.cz, Linuxu, internetu a světě kolem sebe.
Přečteno 111 266×
Přečteno 89 412×
Přečteno 72 768×
Přečteno 57 963×
Přečteno 54 289×