K teto diskusi bych dodal par drobnosti:
A. Postizena pani NENI "uzivatelka". Je to pravnicka osoba, ktera ma dle platne legislativy objektivni odpovednost za cokoliv, co v ramci sve podnikatelske cinnosti vykonava => je na ni, jakym zpusobem si opatri potrebne know-how nutne k provozu.
B. Pokud je mi znamo (a ano, je mi znamo :-), tak:
1. Nabizenou spravu a udrzbu klient (penzion, pravnicka osoba) vyslovne odmitl.
2. Klient si post-paid vyslovne vyzadal.
3. Klient si vyslovne objednal 30kanalovy trunk - coz je na 30 pokoju v penzionu opravdu trochu moc - s 30 kanaly obslouzite mensi mesto.
4. Operator vyslovne klienta upozornoval, ze odchozi provoz se diamteralne zacal odlisovat od bezneho prumeru. Na coz klient nereagoval.
C. Nechci nikoho strasit, ale upozornuji, ze telco fraudy nejsou nic noveho pod sluncem - byly tu od dob analogovych ustreden a jsou tu i dnes. A neni jich uplne malo. Akorat to malokdo bezi vypravet do televize :-)
Kdyz to shrnu, tak "pani" je mi sice lito, nicmene si nedokazu predstavit situaci, kde by bylo jeste jasnejsi, ze si za VSE muze sama.
Hezky den!
kokoska.rokoska
Petr Krčmář pracuje jako šéfredaktor serveru Root.cz. GNU/Linuxem a Unixem obecně se zabývá již více než deset let a věnuje se především jeho nasazení v počítačových sítích a bezpečnostní politice. Zde bloguje o Root.cz, Linuxu, internetu a světě kolem sebe.
Přečteno 112 299×
Přečteno 89 773×
Přečteno 73 167×
Přečteno 58 109×
Přečteno 54 435×