Názor ke článku Hlídejte si (nejen) VoIP ústředny od Milan Beneš - Co já vím, tak operátor Wia má implicitně...

  • 1. 3. 2010 18:07

    Milan Beneš (neregistrovaný)

    Co já vím, tak operátor Wia má implicitně pre-paid služby, paní si to změnila na post-paid na vlastní žádost. Nechápu, jakou na tom může mít provider morální vinu, udělal všechno pro to, aby se tohle nestalo - nabídl jí správu ústředny, aktualizace atd. Nedělejte si iluze, že paní dává k použití ty telefony svým hostům z dobré vůle za stejnou cenu, za jakou nakupuje minuty u Wia.Prostě si měla cenu za volání nastavit tak, aby jí to tu správu zaplatilo. Mohla být také koneckonců pojištěná, že. Taky si myslím, že VoIP operátorovi ten několikapromilový zisk nestojí za tuhle, byť nezaslouženou, negativní publicitu. Pointa tohoto podvodu spočívá v tom, že se volá na číslo s vysokým terminačním poplatkem - čili podvodník je nějakým způsobem svázán s příjemcem těch hovorů. Já být v kůži té paní, tak přilezu na kolenou za svým operátorem a poprosím ho, aby zdržel platbu tomu poslednímu v řetězci - dokud nerozhodne soud, ovšem osočovat ho - to si teda nas***a do vlastního hnízda. Toto budiž poučení všem šetřílkům a lidem, kteří nejsou ochotni si nastudovat alespoň minimum znalostí o technologiích, které používají.