Zdravím,
Pracuji ve velkosklade s dekoracnimi materialy keramikou atd. Kazdy den predavame Ceske poste baliky k odeslani. Resp. prijede ridic a urednice s nakladnim autem a my jim baliky prichystame. Proc to tu pisu, no stalo se hodnekrat ze prijel ridic .. a jak videl ty baliky proste vyjmenoval snad vsechny sproste slova co existuji. A do auta ty baliky doslova hazel. Kazdy balik mel minimalne 25 Kg a vnem sama keramika ci sklo. Samozrejmne za par dni prisla reklamacka . Pulka zbozi byla rozbita, nespokojeni zakaznici .... firma ma s tim furt problemy. Proste des. Je to hlavne o lidech , od toho se odviji ta kvalita sluzeb.
Ja osobne sem posilal na reklamaci taky par veci a to si nemuzu stezovat opravdu to doslo vse v poradku a rychle. Tu samou zkusenost mam s dorucenim baliku taky vse v poradku . Ceska posta nasla mou adresu coz se u nekterych ridicu z PPL rict neda.
S ppl sem mel opravdu 2 nemile zkusenosti. Ridic proste nevedel kam to dorucit.. tak se neobtezoval aby mi zavolal. Kdyz uz se to stalo potreti zjistil sem si cislo onoho ridice a sam mu zavolal a spolecne jsme to vse vyresili ..... Jinak PPL ma kvalitni sluzby , je to jenom o lidech a jejich pristupu..
Petr Krčmář pracuje jako šéfredaktor serveru Root.cz. GNU/Linuxem a Unixem obecně se zabývá již více než deset let a věnuje se především jeho nasazení v počítačových sítích a bezpečnostní politice. Zde bloguje o Root.cz, Linuxu, internetu a světě kolem sebe.
Přečteno 112 294×
Přečteno 89 772×
Přečteno 73 165×
Přečteno 58 109×
Přečteno 54 435×