> Podle mě by do pěti let od prodeje došlo k výraznému zlepšení.
uzasny optimismus... spis slepa vira...
Nestudoval jsem podrobne zpusoby privatizace konkretne evropskych post,ale treba u drahy lze krasne srovnat prinosy privatizace - v Velke Britanii privatizovali drahy ve velmi podobnem stylu jako se planuje v CR. V Nemecku je zeleznice statni.
Hadejte kde to funguje lepe?
(napoveda - v Britanii soukromi vlastnici zanedbavaji udrzbu, kvuli tomu tam bylo nekolik velkych havarii, vlaky jsou drazsi nez kdyz je provozoval stat a ten zoufalou situaci resi obrovskyma dotacema - protoze proste principielne nejde aby vsichni jezdili po silnicich)
btw, v USA je taky posta statni :)
takze nez zacnete slepe rikat 'privatizace verejnych sluzeb vse vyresi' podivej te se nejdriv jak a co funguje ve svete... Soukromy vlastni obvykle konkretni podnik dostane do zisku...jenze otazka je za jakou cenu - jake sluzby zrusi a co to udela s cenami (viz ona katastrofalni situace na privatni britske zeleznici).
Petr Krčmář pracuje jako šéfredaktor serveru Root.cz. GNU/Linuxem a Unixem obecně se zabývá již více než deset let a věnuje se především jeho nasazení v počítačových sítích a bezpečnostní politice. Zde bloguje o Root.cz, Linuxu, internetu a světě kolem sebe.
Přečteno 112 835×
Přečteno 89 919×
Přečteno 73 318×
Přečteno 58 205×
Přečteno 54 486×