Jednou jsem na pobočce České pošty s paní úřednicí sepsal na cár papíru reklamaci toho, že mi nebyla pošta schopná správně doručit zásilku. Později se problém opakoval a úřednice mi volala na mobil. Řekl jsem jí, že bych se rád dozvěděl o stavu reklamace.
Pravila něco o tom, že reklamace sepisovaná na pobočce nebyla ve skutečnosti reklamace a pokud chci svoji stížnost prošetřit, musím poslat písemnou žádost na poštu.
Takže se také připojuji k Petrovi a jeho článku. Už aby se Česká pošta privatizovala a začala se chovat jako komerční subjekt.
Petr Krčmář pracuje jako šéfredaktor serveru Root.cz. GNU/Linuxem a Unixem obecně se zabývá již více než deset let a věnuje se především jeho nasazení v počítačových sítích a bezpečnostní politice. Zde bloguje o Root.cz, Linuxu, internetu a světě kolem sebe.
Přečteno 106 325×
Přečteno 88 133×
Přečteno 71 077×
Přečteno 57 292×
Přečteno 53 489×