Moje zkušenosti s Českou poštou nejsou špatné, obchodní balíky fungují velmi dobře.
Spíš opačné zkušenosti mám s jinými službami (PPL, DPD a další), nedávno jsem kompletně zařizoval kanceláře a vše objednával přes net. Kvůli vyhnutí se problémům s adresami na fakturách jsem měl vždy dodací adresu nové kanceláře (ostatně tak jsem i věci chtěl) a protože jsem tam fyzicky ještě neseděl, tak jsem se spoléhal na to, že řidiči zavolají předem. Omyl, v 90% procentech předem nezavolali a když volali, tak se ještě divili, že jim neotvírám, že tu na mě čekají. Takže vždycky rychle do auta, honem přes celé město a prosím, počkejte na mě pane řidiči, hned tam budu... Jediná výjimka byl nábytek za asi 100.000,- kdy si asi chtěl být řidič jistý, že budu na místě a mám peníze :-), tak zavolal přibližně 45 minut předem... Jinak ani na centrálách nevěděli, kdy přijedou řidiči, dávali mi na ně čísla a já si je musel uhánět sám, kdy dorazí.
U pošty si to aspoň do 1700 můžu sám vyzvednout a ne čekat, kdy zas řidič bude mít cestu kolem.
Takhle to alespoň funguje na severu Čech.
Petr Krčmář pracuje jako šéfredaktor serveru Root.cz. GNU/Linuxem a Unixem obecně se zabývá již více než deset let a věnuje se především jeho nasazení v počítačových sítích a bezpečnostní politice. Zde bloguje o Root.cz, Linuxu, internetu a světě kolem sebe.
Přečteno 112 294×
Přečteno 89 772×
Přečteno 73 165×
Přečteno 58 109×
Přečteno 54 435×