Takovéhle změny nejsou moc inteligentní z hlediska marketingu. Zjednodušeně řečeno tím dokopou řadu svých uživatelů k tomu, aby zkusili i jiný prohlížeč. Chápu, že zmíněné veci skutečně chyby jsou (měnění atributu souboru, defaultně mít otevření v novém okně), ale nemyslím si, že je ta nejvhodnější doba je měnit. Nové uživatele tímhle těžko nalákají a stávající uživatele tím leda tak naštvou. Navíc když už se lidé mají učit jiné ovládání, tak proč nezkusit rovnou jiný prohlížeč?
Profesionální ajťák pracující pro korporát (narozen 1974). V soukromí však rád prosazuji svobodný software. Snažím se mít přehled o technologiích a trendech. Zastávám názor, že pokud chci něco kritizovat, musím s tím mít nějakou zkušenost. Jsem hrdý manžel, otec dvou dcer a opečovávatel kočky plemene Britská modrá krátkosrstá. Mám rád hudbu, knihy a kulturu obecně. V některých věcech však jdu proti proudu – používám Linux (konkrétně ZorinOS), svobodný software (LibreOffice, GIMP, Inkscape či Joomlu!) a jezdím v hybridním japonském autě.
Přečteno 46 765×
Přečteno 41 230×
Přečteno 35 751×
Přečteno 25 900×
Přečteno 25 690×