[118]:
Ono i na těch "klasických humanitních školách" je to dnes poněkud slabší :-). Ale - čistě teoreticky-, pokud mám pravdu, tak i na peďáku by měli vést studenty k tomu, aby dodržovali určité pracovní postupy a _právě k tomu_, aby ty cizí myšlenky PŘEVYPRÁVĚLI, nikoliv přecitovali.
Jinak souhlasím s tím, že rozmazávání věci neprospěje, pokud se bavíme o jedné "delikventce", která jistě není lepší než mnoho jiných, ale měla tu smůlu, že se na to přišlo. Přínosnější by asi byla debata, co má být účelem vysokého školství či pedagogických fakult, to je zase ovšem poměrně obecné a my to asi nevyřešíme...
Profesionální ajťák pracující pro korporát (narozen 1974). V soukromí však rád prosazuji svobodný software. Snažím se mít přehled o technologiích a trendech. Zastávám názor, že pokud chci něco kritizovat, musím s tím mít nějakou zkušenost. Jsem hrdý manžel, otec dvou dcer a opečovávatel kočky plemene Britská modrá krátkosrstá. Mám rád hudbu, knihy a kulturu obecně. V některých věcech však jdu proti proudu – používám Linux (konkrétně ZorinOS), svobodný software (LibreOffice, GIMP, Inkscape či Joomlu!) a jezdím v hybridním japonském autě.
Přečteno 47 164×
Přečteno 41 383×
Přečteno 35 909×
Přečteno 25 965×
Přečteno 25 765×