Může mi teda někdo vysvětlit, proč vydávali tu tiskovou zprávu?
Protože na pobočce banky o tom nic neví, stejně jako o 90% dalších produktů banky. Protože jiný na pobočce pojišťovny, který má "honosný" titul specialistka na povinné ručení, bez mrknutí oka poškozenému vydá formulář určený pro toho, kdo nehodu způsobil. Protože ta stejná posléze celý spis ztratí a napíše poškozenému, ať si to laskavě vyplní celé znova a přinese to, jinak nic nedostane. Protože další na infolince O2 ví stejné kulové, jako dvě výše jmenované v bance a pojišťovně a domoci se u ní jakéhokoliv sebetriviálnějšího úkonu je nadlidský úkol. A hlavně protože si zaměstnavatelé myslí, že za nějakých 20 hrubého pořídí robota, který si bude do úmoru hustit do hlavy neustále nové informace o jejich chaotických cenících a neustále se měnících produktech, jejichž jediným účelem je toho kokota zákazníka ještě víc odrbat.
Profesionální ajťák pracující pro korporát (narozen 1974). V soukromí však rád prosazuji svobodný software. Snažím se mít přehled o technologiích a trendech. Zastávám názor, že pokud chci něco kritizovat, musím s tím mít nějakou zkušenost. Jsem hrdý manžel, otec dvou dcer a opečovávatel kočky plemene Britská modrá krátkosrstá. Mám rád hudbu, knihy a kulturu obecně. V některých věcech však jdu proti proudu – používám Linux (konkrétně ZorinOS), svobodný software (LibreOffice, GIMP, Inkscape či Joomlu!) a jezdím v hybridním japonském autě.
Přečteno 47 206×
Přečteno 41 389×
Přečteno 35 916×
Přečteno 25 970×
Přečteno 25 770×