U automatu jsou D1, D2, ...az D4 vyjmecne az D6 a pripadne R1, R2 vyjmecne i R3 na otacky pri kterych ma radit. da se to pouzit na brzdeni motorem pri jizde z kopce nebo pri tazeni tezkeho nakladu. to mivaji jeste nektera vozidla kombinovane se zapnutim elektriky privesu a flexibilnejsim rezimem razeni uspusobenym vyssi hmotnosti do prepinani "TOW".
Jinak auto se nekupuje podle spotreby a ceny, ale podle celkove hmotnosti plus rozumny vysledek v crash testec. odpovida to tride bezpecnosti. Na tom 1.3t Ceedu to jde videt. U havarie jde sice vzdy o konkretni mechaniku razu, ale cim kazdy kg hmotnosti konstrukce zvysuje sance na preziti bez nasledku a nema zdaleka tak vysoke pozadavky na "stesti" na okolnosti a mechaniku srazky.
Profesionální ajťák pracující pro korporát (narozen 1974). V soukromí však rád prosazuji svobodný software. Snažím se mít přehled o technologiích a trendech. Zastávám názor, že pokud chci něco kritizovat, musím s tím mít nějakou zkušenost. Jsem hrdý manžel, otec dvou dcer a opečovávatel kočky plemene Britská modrá krátkosrstá. Mám rád hudbu, knihy a kulturu obecně. V některých věcech však jdu proti proudu – používám Linux (konkrétně ZorinOS), svobodný software (LibreOffice, GIMP, Inkscape či Joomlu!) a jezdím v hybridním japonském autě.
Přečteno 47 175×
Přečteno 41 384×
Přečteno 35 913×
Přečteno 25 965×
Přečteno 25 767×