Osobně se také kloním k plecháčům. Vydrží mnohem více hrubšího zacházení, škrtání a obrubníky, nárazy od povrchu silnice i z boku. Mohou oreznout a na funkčnost to stále nemá vliv. Jsou levnější, a z druhé ruky se dají sehnat za hubičku a přitom se nemusím bát o jejich stav. Nazují a opraví je kdekoli, kdežto ALU kola mají lepená závaží a ne všichni pneumatikáři se jimi zabývají.
Naopak, ALU kola jsou lehčí, i o několik kilo, což znamená že při každém rozjezdu se 4 lehčí kola musí uvést do chodu, a při brždění zbrzdit. To má určitý vliv na spotřebu a brzdové obložení.
Profesionální ajťák pracující pro korporát (narozen 1974). V soukromí však rád prosazuji svobodný software. Snažím se mít přehled o technologiích a trendech. Zastávám názor, že pokud chci něco kritizovat, musím s tím mít nějakou zkušenost. Jsem hrdý manžel, otec dvou dcer a opečovávatel kočky plemene Britská modrá krátkosrstá. Mám rád hudbu, knihy a kulturu obecně. V některých věcech však jdu proti proudu – používám Linux (konkrétně ZorinOS), svobodný software (LibreOffice, GIMP, Inkscape či Joomlu!) a jezdím v hybridním japonském autě.
Přečteno 46 575×
Přečteno 41 149×
Přečteno 35 676×
Přečteno 25 852×
Přečteno 25 655×