[25] To neni zasadni, zasadni je, ze v tom je baterka, takze v tomhle konkretnim pripade zrejme muzes jezdit i bez ni, ale platit za to budes nalezite priplatky pri kazdym servisu. Ostatne, kolik stoji "standardni" servis a jakej je interval? Za beznej motor se plati neco mezi 5-10k. Pokud maji interval 15k, tak chudak taxikar ... to jezdi do servisu 4-5x rocne. Takze jen pokud se mu nic nepodela, zacaluje minimalne nejakych rekneme 30k rocne za servis. Pokud bude jezdit na naftu, tak ho uz jen tohle bude stat tak pulku.
IMO proste hybrid kombinuje nevyhody obou typu pohonu, je to presne totez, jako v IT hybridni disk - nema to ani vykon SSD ani pomer ceny/kapacity jako HDD.
Profesionální ajťák pracující pro korporát (narozen 1974). V soukromí však rád prosazuji svobodný software. Snažím se mít přehled o technologiích a trendech. Zastávám názor, že pokud chci něco kritizovat, musím s tím mít nějakou zkušenost. Jsem hrdý manžel, otec dvou dcer a opečovávatel kočky plemene Britská modrá krátkosrstá. Mám rád hudbu, knihy a kulturu obecně. V některých věcech však jdu proti proudu – používám Linux (konkrétně ZorinOS), svobodný software (LibreOffice, GIMP, Inkscape či Joomlu!) a jezdím v hybridním japonském autě.
Přečteno 47 175×
Přečteno 41 384×
Přečteno 35 910×
Přečteno 25 965×
Přečteno 25 767×