[6] Princip eCVT jste takto popsal dokonale. Z mého pohledu má blíže k variátoru než ke klasické převodovce. Navíc je v dokumentaci uvedeno, že elektromotor je s koly propojen pořád, benzín se připojuje a odpojuje dle potřeby. A nemá to ani zpátečku, zpět se jede jen přepólováním elektromotoru a ten se točí naopak :)
Profesionální ajťák pracující pro korporát (narozen 1974). V soukromí však rád prosazuji svobodný software. Snažím se mít přehled o technologiích a trendech. Zastávám názor, že pokud chci něco kritizovat, musím s tím mít nějakou zkušenost. Jsem hrdý manžel, otec dvou dcer a opečovávatel kočky plemene Britská modrá krátkosrstá. Mám rád hudbu, knihy a kulturu obecně. V některých věcech však jdu proti proudu – používám Linux (konkrétně ZorinOS), svobodný software (LibreOffice, GIMP, Inkscape či Joomlu!) a jezdím v hybridním japonském autě.
Přečteno 47 175×
Přečteno 41 384×
Přečteno 35 913×
Přečteno 25 965×
Přečteno 25 767×