Když už jste zaplatili licenci, nebylo by marné jí využívat. Pokud má produkt problémy, je třeba ho nejprve řešit se supportem dodavatele, poté vyhrožovat vypovězením smlouvy o podpoře, případně najít alternativu, a pak teprve tu smlouvu vypovědět. Pokud nasadíte jiný produkt bez této procedury, je to špatně, protože mohou vzniknout vícenáklady vzniklé s přechodem (plus jste utopili peníze v licencích, které nepoužijete).
Profesionální ajťák pracující pro korporát (narozen 1974). V soukromí však rád prosazuji svobodný software. Snažím se mít přehled o technologiích a trendech. Zastávám názor, že pokud chci něco kritizovat, musím s tím mít nějakou zkušenost. Jsem hrdý manžel, otec dvou dcer a opečovávatel kočky plemene Britská modrá krátkosrstá. Mám rád hudbu, knihy a kulturu obecně. V některých věcech však jdu proti proudu – používám Linux (konkrétně ZorinOS), svobodný software (LibreOffice, GIMP, Inkscape či Joomlu!) a jezdím v hybridním japonském autě.
Přečteno 47 445×
Přečteno 41 468×
Přečteno 35 975×
Přečteno 26 004×
Přečteno 25 814×