No podobnou zkušenost mám i z naší firmy. Když jsem přišel do firmy bylo tu ani né 10 počítačů s widlama. Za nějaký se zřizovalo callcentrum a přibilo dalších 10 počítaču s widlama tentokrát už v doméně. Tehdy jsem jsem to na linux neukecal protože "widle přece umí nastavit každý" Asi pře 2 měsíci se callcentrum rozrostlo už skoro na 100 stanic a plánuje se až 200 a začínají problémy. Widle na počítačích postupně umírají, přihlášení do domény trvá 10 minut, widle co ješte neumřeli úplně jsou poooomaaaaleee a pravidelné restarty 3x za den jsou normální. A teď už máme skoro půlku stanic callcentra na linuxu, napichnuté na linuxový server a jediný problém který se stává že si někdo občas přepne na anglickou klávesnici a na nemúže psát háčky a čárky. :)
Profesionální ajťák pracující pro korporát (narozen 1974). V soukromí však rád prosazuji svobodný software. Snažím se mít přehled o technologiích a trendech. Zastávám názor, že pokud chci něco kritizovat, musím s tím mít nějakou zkušenost. Jsem hrdý manžel, otec dvou dcer a opečovávatel kočky plemene Britská modrá krátkosrstá. Mám rád hudbu, knihy a kulturu obecně. V některých věcech však jdu proti proudu – používám Linux (konkrétně ZorinOS), svobodný software (LibreOffice, GIMP, Inkscape či Joomlu!) a jezdím v hybridním japonském autě.
Přečteno 47 175×
Přečteno 41 384×
Přečteno 35 913×
Přečteno 25 965×
Přečteno 25 767×