"S těmi žvýkačkami to má být vtip, nebo jste tím chtěl něco konkrétního vyjádřit? Neberte to špatně, ale přijde mi to úsměvné."
Jistě. Pokud měl člověk někdy možnost vidět, jak vypadala nabídka této komodity v 80. letech na západ od nás, a srovná si situaci s dnešním stavem, zažije možná mírné překvapení. Daleko širší nabídka, vícero výrobců, inovace atd. Dnes je výrobce jeden, druhů snad deset. Kdo má rád ovocné bez příchuti mentólu, má většinou smůlu. Reklama v TV už neslouží k získání zákazníka, ale k vyššímu prodeji zrovna méně oblíbených (a tedy méně prodávaných příchutí, jimž se začíná krátit datum spotřeby) či jako prachsprosté PR.
Profesionální ajťák pracující pro korporát (narozen 1974). V soukromí však rád prosazuji svobodný software. Snažím se mít přehled o technologiích a trendech. Zastávám názor, že pokud chci něco kritizovat, musím s tím mít nějakou zkušenost. Jsem hrdý manžel, otec dvou dcer a opečovávatel kočky plemene Britská modrá krátkosrstá. Mám rád hudbu, knihy a kulturu obecně. V některých věcech však jdu proti proudu – používám Linux (konkrétně ZorinOS), svobodný software (LibreOffice, GIMP, Inkscape či Joomlu!) a jezdím v hybridním japonském autě.
Přečteno 47 175×
Přečteno 41 384×
Přečteno 35 913×
Přečteno 25 965×
Přečteno 25 767×