Odpovídáte na názor ke článku Prodeje čteček raketově nerostou, žádné překvapení.
[11] Jako je Kindle pouhým médiem na prodávání obsahu, jejíž cenu Amazon dotuje, inkoustové tiskárny dotovaným médiem na prodej náplní, tak pračka je vlastně také prostředníkem mezi dodavatelem energie a spotřebitelem. Neměli by nám ČEZ, Veoila, či Procter and Gamble také dotovat pračky? Jak to, že se pračky nerozdávají skoro zadarmo, kde se stala chyba? :-)
Petr Krčmář pracuje jako šéfredaktor serveru Root.cz. GNU/Linuxem a Unixem obecně se zabývá již více než deset let a věnuje se především jeho nasazení v počítačových sítích a bezpečnostní politice. Zde bloguje o Root.cz, Linuxu, internetu a světě kolem sebe.
Přečteno 112 291×
Přečteno 89 764×
Přečteno 73 160×
Přečteno 58 108×
Přečteno 54 434×