Odpovídáte na názor ke článku Prodeje čteček raketově nerostou, žádné překvapení.
[11] Jako je Kindle pouhým médiem na prodávání obsahu, jejíž cenu Amazon dotuje, inkoustové tiskárny dotovaným médiem na prodej náplní, tak pračka je vlastně také prostředníkem mezi dodavatelem energie a spotřebitelem. Neměli by nám ČEZ, Veoila, či Procter and Gamble také dotovat pračky? Jak to, že se pračky nerozdávají skoro zadarmo, kde se stala chyba? :-)
Petr Krčmář pracuje jako šéfredaktor serveru Root.cz. GNU/Linuxem a Unixem obecně se zabývá již více než deset let a věnuje se především jeho nasazení v počítačových sítích a bezpečnostní politice. Zde bloguje o Root.cz, Linuxu, internetu a světě kolem sebe.
Přečteno 126 298×
Přečteno 93 578×
Přečteno 78 071×
Přečteno 60 836×
Přečteno 57 681×